Połącz się z nami

Cześć, czego szukasz?

Poradniki

Wydarzenia marketingowe w Polsce, o których musisz wiedzieć

konferencje marketingowe, największe wydarzenia marketingowe w Polsce

Nie ma różnicy, czy zajmujesz się marketingiem profesjonalnie, dopiero stawiasz pierwsze kroki w pracy, czy też na razie jedynie planujesz powiązanie z nim swojej ścieżki kariery. Jeżeli interesujesz się tematem marketingu oraz chcesz poszerzać swoje kwalifikacje, narzędzia komunikacji i horyzonty, to te kluczowe konferencje są wydarzeniami dla ciebie. Warto rozważyć udział w nich, gdyż to okazja do zdobycia cennej wiedzy, świeżych perspektyw i informacji. Nauczysz się nowych rozwiązań u konkurencji czy nawet poznasz znajomych z branży wśród innych uczestników. Wydarzenia o tematyce marketingowej to zatem idealne miejsce w przypadku gdy potrzebujesz zmiany działań i poprawy jakości biznesu lub organizacji w firmie oraz chcesz wzbogacić swoje zdolności i kompetencje.

Czym są konferencje marketingowe?

Konferencje to eventy organizowane stacjonarnie bądź online głównie przez przedstawicieli firm, na których najbardziej doświadczeni specjaliści różnych dziedzin marketingu z Polski spotykają się, by omówić konkretne zagadnienia dotyczące przekazu mediów, promocji i reklamy, a więc ogólnie pojętej roli marketingu w przedsiębiorstwie. Wydarzenia te, jeżeli odbywają się regularnie (przykładowo raz do roku, choć sesje mogą mieć miejsce częściej), określa się także mianem kongresów.

Na konferencji – najczęściej kilkudniowej – odbywają się warsztaty, prelekcje, profesjonalne wykłady poruszające zagadnienia takie jak SEO, Google ADS, Google Analytics czy edycja, projektowanie i tworzenie treści. Wszystko prowadzone jest przez znanych na rynku przedstawicieli topowych agencji marketingowych w Polsce, managerów wysokiego szczebla, właścicieli firm związanych z networkingiem i szeregu osób pasjonujących się tą tematyką. Ponadto uczestnicy niektórych wydarzeń często mogą liczyć na dostęp do materiałów zawierających wydarzenie w formie nagrania, paczki konferencyjne wysyłane pocztą czy możliwości udziału w zamkniętym afterparty.

Czego możesz się dowiedzieć na konferencjach marketingowych?

Konferencje branżowe nakierowane są przede wszystkim na rolę marketingu w firmie. Z racji, iż jego obszar rozwija się bardzo dynamicznie, od profesjonalnych marketerów wymaga się posiadania aktualnej wiedzy i konsekwentnego zdobywania nowych umiejętności. W tym celu nie wystarczy jednak tylko przeczytanie rzeczowego magazynu raz na jakiś czas czy sprawdzanie, jakie obecnie panują trendy – bezdyskusyjnie ważne jest tu również uczęszczanie na tego typu wydarzenia. Na nich dowiesz się masy przydatnych nowinek ze świata marketingu, które będziesz w stanie zarówno użyć w biznesie, jak i skutecznie wykorzystać do rozwoju siebie, swojej marki i swoich potrzeb czy kompetencji. Oprócz tego benefitami wynikającymi ze wzięcia w nich udziału są między innymi:

  • sprawdzone przez doświadczonych prelegentów nowe, skuteczne metody działania,
  • możliwość nawiązania wielu wartościowych kontaktów biznesowych,
  • nowe, unikalne pomysły i źródło motywacji,
  • dostęp do rzetelnych case studies,
  • wiedza w zakresie najnowszych rozwiązań technologicznych, content marketingu i narzędzi do edycji treści.

Największe konferencje marketingowe w Polsce

Festiwal SEO – Katowice

W kraju określa się go jako największą i najważniejszą konferencję dotyczącą SEO. Trwa jeden dzień, podczas którego specjaliści przekazują publice najistotniejsze i najświeższe badania oraz wiadomości z zakresu optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych w formie case studies, a także na temat w marketingu w Google.

Forum IAB – Warszawa

Forum IAB jest dwudniowym wydarzeniem uważanym za najbardziej inspirującą konferencję w tej kategorii. W trakcie porusza się tematy szeroko pojętej branży digital marketingu. Organizatorem jest IAB Polska. Występuje na nim nawet ponad stu znanych i cenionych w swojej dziedzinie ekspertów, którzy opowiadają o zapowiadanych na najbliższy czas trendach i najskuteczniejszych rozwiązaniach.

konferencje online w dobie pandemii

I love Marketing – Warszawa

To czterodniowe wydarzenie marketingowe nosi miano jednego z najważniejszych polskich kongresów w branży, a zatem miasto, w którym się odbywa, jest więc jak najbardziej adekwatne. Każdego dnia tematy dotyczą czegoś innego, a więc każdy zainteresowany znajdzie coś dla siebie. Wśród prezentacji prowadzonych day by day znajduje się zarówno konferencja online marketing, konferencja social media, jak i prelekcje dotyczące strategii SEO, Google ADS oraz Google Analytics.

In Digital Marketing – Warszawa

Konferencja ta trwa dwa wyjątkowo intensywne dni i prowadzona jest jednocześnie na dwóch dużych scenach. Dziennie odbywa się około dwudziestu różnych prelekcji. Jest to idealna opcja dla osób, które nie są w stanie poświęcić zbyt wiele czasu na wydarzenie, gdyż nawet podczas jednodniowego pobytu będą w stanie wyciągnąć ogrom informacji i znacząco podnieść swoje kwalifikacje. Organizatorzy oferują uczestnikom sesje Q&A, testy, sondy i ankiety oraz dostęp do materiałów elektronicznych.

Mobile Trends Conference – Kraków

To wydarzenie nakierowane jest na przekazanie istotnych informacji i trendów w zakresie projektowania, wdrażania, promowania i sprzedaży rozwiązań mobilnych. Oprócz tego prelegenci przedstawiają skuteczne sposoby marketingowe, analizy projektów, prognozy na przyszłość i służą uczestnikom swoim bogatym doświadczeniem i pomocą.

Golden Marketing Conference – Poznań

Trwający dwa dni, merytoryczny marketingowo-brandingowy kongres branżowy posiada szczególnie obszerną agendę. Porusza tematy takie jak content marketing, UX, e-commerce czy social selling. Występują na nim specjaliści w dziedzinie marketingu, influencerzy i osoby zajmujące się zagadnieniami z dziedziny public relations.

Podsumowanie

Jeżeli cenisz sobie zdobywanie nowej wiedzy, kwalifikacji i przydatnych znajomości, to konferencje marketingowe są wydarzeniami, dzięki którym zdobędziesz każdą z tych rzeczy – i nie tylko! W tym roku ze względu na obecną sytuację związaną z COVID-19 kongresy odbywają się jedynie online, lecz w żadnym wypadku nie oznacza to uboższych treści, a ich znaczenie jest wciąż tak samo ważne. Korzystając z okazji, musimy jednak nadmienić, że z utęsknieniem czekamy na czasy, w których znów w pełni face to face będziemy mogli spotkać się na wydarzeniach branżowych, bo jedynie w takich okolicznościach można faktycznie poczuć wyjątkową atmosferę panującą na tego typu spotkaniach.

NEWSLETTER

Przeczytaj również

Wydarzenia

Format wydarzenia: prelekcje online Termin: 27.04.2021r., godz. 15:00-16:30 Forma uczestnictwa: wydarzenie bezpłatne Link do wydarzenia: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/ Już niebawem – 27 kwietnia 2021 r. odbędzie się...

Poradniki

Google Analytics 4, czyli nowa wersja popularnego narzędzia do analityki internetowej, jest z nami już od prawie dwóch lat. Ale co tak naprawdę się zmieniło? Przyjrzyjmy...

Wydarzenia

Format wydarzenia: webinar Termin: 15.04.2021, godz. 10:00 Forma uczestnictwa: wydarzenie bezpłatne Link do wydarzenia: http://bit.ly/akademia-marketingu-antyporadnik Już niebawem – 15 kwietnia 2021 r. odbędzie się kolejne...

Poradniki

Dobra kampania reklamowa może przynieść naprawdę wspaniałe rezultaty dla biznesu. Obecnie fotografia reklamowa wydaje się być integralną częścią marketingu, która potrafi całkowicie odmienić nasze...