Połącz się z nami

Cześć, czego szukasz?

Wydarzenia

Marketing Progress partnerem medialnym konferencji semKRK#18

semKRK.#18

Spis treści

Format wydarzenia: konferencja i warsztaty
Miejsce wydarzenia: Muzeum Manggha, Kraków
Termin: 10.09.2021 r.
Forma uczestnictwa: wydarzenie płatne
Link do wydarzenia: https://semkrk.pl/

Opis wydarzenia:

Już w piątek, 10 września 2021 r. odbędzie się semKRK#18 – pierwsze po przerwie związanej z pandemią wydarzenie branży SEM w formie stacjonarnej. Uczestnikom towarzyszyć będą eksperci z branży SEO i SEM. Po raz kolejny mamy przyjemność być patronem medialnym tego wydarzenia.

Uczestnicy 18. edycji spotkają się w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. 

SemKRK to wyjątkowa konferencja dla specjalistów SEM i SEO, agencji marketingu internetowego, działów marketingu, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów. Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja.

Podczas semKRK#18 uczestnicy:

  • zobaczą 2 zwycięskie case study z semKRK Awards 2021 (z kategorii E-commerce oraz SEO) i nauczą się, jak osiągać jeszcze lepsze rezultaty w swoich kampaniach, 
  • spotkają 3 marketingowe gwiazdy, które podczas prelekcji podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem,
  • zobaczą 2 zwycięskie prezentacje z głosowania na Facebooku, gdzie fani głosowali tylko na tematy (nie znając prelegentów),
  • poznają nowinki branżowe, które zainspirują ich do działania,
  • będą mogli zadawać pytania ekspertom na żywo!

Dodatkowo bezpośrednio przed konferencją odbędą się warsztaty semKRK wypełnione merytoryką, wiedzą i praktyką! Jak zawsze będą związane z 3 ścieżkami:

  • SEO:

Poranek będzie należał do damskiego grona specjalistek. Ewelina Podrez i Katarzyna Baranowska poprowadzą bloki tematyczne SEO w podejściu biznesowym, a następnie Zasada Pareto w SEO. Po przerwie obiadowej Techniczną optymalizację SEO w pigułce – tips & tricks oraz LinkBuilding od A do Z poprowadzi Paweł Konopiński.

O 9:00 warsztaty poprowadzi Łukasz Chwiszczuk, który skupi się m. in. na tym, dlaczego warto inwestować i robić kampanie Google Ads również w Youtube. Przed południem pałeczkę przejmie Andrzej Brandt, który skupi się na kampaniach produktowych. Po przerwie obiadowej Karol Dziedzic w wyjątkowym bloku tematycznym Ask me anything! odpowie na wszystkie tematy, które nurtowały uczestników na tydzień przed rozpoczęciem warsztatów. Warto skorzystać z tej szansy – to niespotykana szansa na warsztaty dopasowane do Twoich potrzeb!

  • Google Analytics

Warsztaty Google Analytics rozpoczną się sporą dawką wiedzy o wymiarach i danych niestandardowych, które poprowadzi Damian Rams. Później zajmie się procesem wdrażania analityki. Po południu Mateusz Muryjas w formie ćwiczeń podpowie, jak rozwijać swoje „Technical skills”, aby tuż po przerwie kawowej w formie live coding pokazać, w jaki sposób połączyć Google Analytics 4 i Google BigQuery oraz jak stworzyć swoją pierwszą hurtownię danych z wykorzystaniem GA4 i danych sprzedażowych. Popołudnie będzie należało do Bartłomieja Kaczmarczyka, który będzie porównywał Google Analytics 4 i Google Analytics 3.

Wszystkie warsztaty odbędą się w Hotelu Kossak w Krakowie od 9:00 do 17:00 w dniu konferencji, tj. 10 września 2021 r. Konferencja rozpocznie się o godzinie 18:00, a tuż po niej uczestnicy spotkają się na AfterParty w klubie Kufle i Widelce (ul. Czysta 3/2).

Prelegenci:

  • Michał Gwóźdź
  • Kinga Edwards
  • Milena Majchrzak
  • Przemysław Modrzewski
  • Michał Borzyszkowski
  • Barbara Garczyńska
  • Michał Garczyński
  • Łukasz Adamski

Organizatorzy:

Pomysłodawcą i organizatorem cyklów konferencji i warsztatów semKRK jest krakowska agencja interaktywna DevaGroup, specjalizująca się w Google AdWords i Analytics, pozycjonowaniu oraz reklamach na Facebooku. Agencja podczas ponad dwudziestoletniej praktyki zdobyła liczne nagrody i wyróżnienia (np. tytuł Google Premier Partner), współpracując zarówno z dużymi klientami, jak i z małymi lokalnymi biznesami. Wśród klientów agencji znalazły się np. Neonet, Interia, Reklama.pl, Allegro, Auxilia, Shoper, Home.pl, Telewizja Polska, Inglot, Morizon, Uniwersytet Jagielloński i wielu innych.

Bilety na konferencję są już wyprzedane. Pod linkiem zarejestrujesz się na warsztaty: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/semkrk18.

NEWSLETTER

Przeczytaj również

Poradniki

Wybór ścieżki kariery jest jedną z najważniejszych decyzji w życiu. Podejmując ją, warto kierować się nie tylko talentem, ale również tym, jakie są trendy...

Poradniki

Firmy prześcigają się w pozyskiwaniu nowych klientów, a także utrzymywaniu dobrych relacji z tymi, z którymi już współpracują. Skuteczną pomocą w działaniach nastawionych na...

Poradniki

Większość społeczeństwa to wzrokowcy, a w dodatku wszyscy obecnie żyjemy bardzo szybko, przyjmując nadmierną ilość bodźców i informacji. Zewsząd otaczają nas szybko przewijające się...

Poradniki

Każda osoba prowadząca swoją działalność w sieci prędzej czy później spotka się z terminem big data. Mamy tu do czynienia z ogromną ilością informacji....