Format wydarzenia: e-szkolenie
Termin: 11-31.03.2021, godz. 10:00
Forma uczestnictwa: wydarzenie płatne
Link do wydarzenia: http://bit.ly/Social-media-academy
Opis wydarzenia:
Media społecznościowe to z jednej strony wizerunek, ale z drugiej efekt. W mediach społecznościowych warto być, warto poznać najlepsze praktyki. I nie dlatego, że wszyscy tak robią. Tam są naprawdę pieniądze. I dzisiaj to nie wybór – ale konieczność.
Social Media Academy to jedno wydarzenie zapewniające kompleksową wiedzę o największych socialach. Podczas cyklu 5 spotkań przedstawiających Linkedin, Facebook, Instagram, YouTube a także Google Ads, każdy z ekspertów opowie o możliwościach, każdej z platform, tak aby praktyczna wiedza o nich wszystkich umożliwiła uczestnikom stworzenie takiego kanału komunikacji, dzięki któremu dotrą, do kogo chcą.
Szczegóły wydarzenia oraz program są dostępne na stronie organizatora.
Prelegenci:
- Piotr Grządziel
- Karina Hertel
- Dominika Kucner
- Krzysztof Marzec
- Sylwia Walkowicz
Organizatorzy:
Organizatorem szkolenia jest Puls Biznesu – jeden z liderów wśród wydawnictw piszących o biznesie i ekonomii w Polsce będący częścią szwedzkiej Grupy Bonnier – koncernu medialnego posiadającego około 200 firm w 14 krajach, łączącego od XIX wieku biznes z najważniejszą w działalności wydawniczej wartością — wolnością słowa. Bonnier Business Polska zatrudnia ponad 200 osób. Stanowi zespół ludzi, których łączy wspólny system wartości. Kultura organizacyjna spółki stawia na współpracę oraz rozwój osobisty i zawodowy. Dzięki temu może oferować swoim klientom usługi na najwyższym poziomie.
Rejestracja: http://bit.ly/Social-media-academy