Format wydarzenia: konferencja i warsztaty online
Termin: 14-16.06.2021 – warsztaty; 17.06.2021, godz. 12:00 – 18.06.2021 – konferencja
Forma uczestnictwa: wydarzenie płatne
Link do wydarzenia: https://semkrk.pl
Opis wydarzenia:
Już niedługo, 17 czerwca (czwartek) odbędzie się 17 edycja semKRK, po raz kolejny w formie on-line. Znów mamy przyjemność być partonem medialnym tego wydarzenia.
SemKRK to wyjątkowa konferencja dla specjalistów SEM i SEO, agencji marketingu internetowego, działów marketingu, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów. Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja. Wydarzenie odbędzie się on-line, bez limitu uczestników.
Podczas semKRK#17:
- wysłuchasz 6 prelekcji specjalistów w dziedzinie marketingu internetowego i analityki;
- zobaczysz 3 najciekawsze case study i nauczysz się jak osiągać jeszcze lepsze rezultaty;
- spotkasz 3 marketingowe gwiazdy, które podczas prelekcji podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem;
- zostaną rozdane semKRK awards 2021;
- poznasz nowinki branżowe, które zainspirują Cię do działania;
- będziesz mógł zadawać pytania ekspertom na żywo!
Dodatkowo przed konferencją organizatorzy przygotowali dla uczestników 3 dni wypełnione merytoryką, wiedzą i praktyką! W czerwcu odbędą się również warsztaty online towarzyszące semKRK:
Warsztaty odbędą się 16, 17 i 18 marca 2021 r.:
- SEO – 14.06
- Google Ads – 15.06.
- Google Analytics – 16.06.
Prelegenci – call for papers
Organizatorzy postanowili odejść od schematów i tym razem to uczestnicy wybiorą tematy, o których będą chcieli usłyszeć podczas konferencji. Na czym to polega? Prelegentów zachęca się do zgłaszania swoich kandydatur. Każda prezentacja, która przejdzie wstępną weryfikację merytoryczną, trafi do oceny fanów semKRK. W ankiecie na Facebooku, Linkedin oraz Instagramie będzie można zagłosować na trzy prezentacje na każdy dzień konferencji. Łącznie uczestnicy zagłosują aż na 6 prezentacji, które będą chcieli zobaczyć!
Głosujący poznają same tytuły prezentacji wraz z opisami, ale nie dowiedzą się od razu, kto je wygłosi. Wybrane zostaną więc prezentacje, a nie prelegenci. Dopiero przy ogłaszaniu wyników ogłoszone zostaną osoby stojące za tematami i w ten sposób uczestnicy poznają ich nazwiska.
Więcej informacji o CFP tutaj: https://semkrk.pl/call-for-papers/
Formularz zgłoszeniowy: http://bityl.pl/JBfEE
Organizatorzy:
Pomysłodawcą i organizatorem cyklów konferencji semKRK jest krakowska agencja interaktywna DevaGroup, specjalizująca się w Google AdWords i Analytics, pozycjonowaniu oraz reklamach na Facebooku. Agencja podczas ponad dwudziestoletniej praktyki zdobyła liczne nagrody i wyróżnienia (np. tytuł Google Premier Partner), współpracując zarówno z dużymi klientami, jak i z małymi lokalnymi biznesami. Wśród klientów agencji znalazły się np. Neonet, Interia, Reklama.pl, Allegro, Auxilia, Shoper, Home.pl, Telewizja Polska, Inglot, Morizon, Uniwersytet Jagielloński i wielu innych.
Rejestracja na konferencję i warsztaty: https://app.evenea.pl/event/semkrk17/