Połącz się z nami

Cześć, czego szukasz?

Wydarzenia

Marketing Progress partnerem medialnym konferencji #ilovemkt

XII edycja konferencji I Love Marketing

Format wydarzenia: konferencja
Miejsce wydarzenia: Multikino Złote Tarasy w Warszawie
Termin: 21-24.09.2021r.
Forma uczestnictwa: wydarzenie płatne. 6.09. wzrastają ceny biletów!

Opis wydarzenia:

Już niedługo, 21 września (wtorek), rozpoczyna się XII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce – I Marketing. Mamy przyjemność być patronem medialnym tego wydarzenia.

Marketerzy niemal po dwóch latach przerwy od poprzedniej edycji stacjonarnej spotkają się w Multikinie Złote Tarasy. Event potrwa cztery dni i zgromadzi ok. 1200 uczestników oraz 40 prelegentek i prelegentów.

XII Konferencja I Marketing różni się od pozostałych edycji – czym? To przede wszystkim dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie, a na przekazanie cennych wskazówek ma jedynie 18 minut. Kojarzy się Wam to ze sławnymi konferencjami TED? Słusznie! Odkryto, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji, który służy właściwemu przyswojeniu wiedzy.

Co więcej, prelegentki i prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, a o ich wynagrodzeniu decyduje publiczność, która ocenia wszystkie prelekcje. Po każdej prezentacji odbędzie się 15-minutowy panel dyskusyjny, podczas którego każdy uczestnik będzie miał możliwość dołączenia do dyskusji poprzez zadanie pytania.

Konferencja została podzielona na cztery dni tematyczne:

21.09. –  ads & analytics
22.09. –   social media
23.09. –  marketing
24.09. –  seo & content

Dzięki temu każdy znajdzie odpowiedni dla siebie obszar. Uczestnicy sami decydują czy chcą obejrzeć wszystkie prelekcje, czy wezmą udział jedynie w danym bloku.

Zaletą konferencji jest również to, że są tutaj przedstawiciele zarówno korporacji, MŚP, agencji reklamowych i interaktywnych, a także osoby pracujące w PR i sprzedaży. Dzięki temu networking stoi na bardzo wysokim poziomie, a wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia.

Tego nie można przegapić! Warto decydować się już teraz, ponieważ 6.09 wzrastają ceny biletów.

I love Marketing - sala konferencyjna

Prelegenci:

I ❤ ads & analytics:

  • Radek Czahajda – Słowa, które klikają.
  • Paulina Walkowiak – Dlaczego Twoja analityka nie ma prawa działać?
  • Artur Jabłoński
  • Witold Wrodarczyk – Dlaczego Michał powinien znowu włączyć Google Analytics?
  • Karol Dziedzic – Weźże to przetestuj!
  • Albert Radomski – Jak żyć bez cookies?
  • Maciej Wróblewski & Karol Modzelewski – Kanał marki na YT: jak nudny temat zmienić w ciekawy film.
  • Ewa Wysocka – Performance Marketing Unicorn – jak nim zostać lub jak go znaleźć i zatrzymać.
  • Dominik Karbowski – ZA DARMO to najlepsza cena produktu i jak na tym zarabiać?
  • Łukasz Chwiszczuk – Wszystko co chcieliście wiedzieć o Google Ads, ale wstydziliście się zapytać.

I  social media

  • Rafał Szymański – Personalizacja i automatyzacja kampanii na LinkedIn kluczem sukcesu współczesnego marketera.
  • Dagmara Pakulska – Employee + Company Branding = duet idealny!
  • Franciszek Georgiew – Dlaczego nie szanuje się pracy Social Media Managera?
  • Magdalena Urbaniak – Jak zaorać rynek – strategia marketingowa w 7 krokach.
  • Kamil Bolek – Uwaga! Autopromocja. Czyli jak promować… siebie (i swoją agencję), gdy cały budżet to Twoja pensja.
  • Cezary Stacewicz – Potęga lokalności w globalnym świecie, czyli jak promować całe miasta, regiony i produkty regionalne wykorzystując social media.
  • Marcin Radziwoń – Alfabet wideomarketera
  • Anna Ledwoń-Blacha – Jak nas widzą tak nas piszą, czyli o czym nie myślimy tworząc komunikację SM.
  • Jakub Biel – 5 naukowych sposobów na kreatywną reklamę.
  • Bartek Sibiga – NFT Love za 250 tys dolarów, czyli jak stokenizować miłość…

 I  marketing

  • Paulina Mazur – Marketing rekrutacyjny, który nie wyklucza. Jak pracodawcy zapraszają nas, różnych (również wiekiem) kandydatów do prowadzonych rekrutacji?
  • Paweł Sala – O budowaniu relacji za pomocą e-mail marketingu słów kilka.
  • Paweł Tkaczyk – Techniki storytellingu w odkrywaniu potrzeb klienta.
  • Tomasz Miler – Marka własna – jak skutecznie budować portfolio produktów?
  • Aleksandra Korczyńska – Data-driven marketing automation – szybka lekcja ze statystyki, dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą, że jej potrzebują!
  • Maciej Budzich
  • Wojtek Ławniczak – Kradnij jak artysta. O kopiowaniu w projektowaniu
  • Anna Rząca & Paulina Maslich – Jak być Indianą Jones w marketingu czyli kapelusz Fedora, rewolwer, bicz i skórzana kurtka.
  • Tomasz Palak – Czego lepiej nie przegapić w prawie?
  • Kamil Kozieł – Jak decyduje Twój klient?

I  seo & content

  • Grzegorz Miłkowski – Mięsko zjedz, a ziemniaczki zostaw. Zdrowy bilans w diecie content marketera.
  • Barbara Stawarz-García – Opowiadać historie czy opowiadać o sobie? Walka oferty ze storytellingiem w komunikacji.
  • Łukasz Rogala – Content Waste w Internecie. Jak ekologia nauczyła mnie myśleć o recyklingu treści w sieci.
  • Szymon Słowik – Linki jak malinki, czyli o tym, co zrobić, aby wytłoczyć soczysty link juice.
  • Robert Marczak – Treści wysokiej jakości – mantra, wiara, dogmaty i zabobony
  • Damian Sałkowski
  • Mariusz Bacic & Jarosław Dudek – Pisanie to nie wszystko – czyli jak zrobić dobry wpis blogowy?
  • Robert Niechciał
  • Tomasz Stopka – Kolejna prezentacja o SEO która Ci się po prostu przyda!
  • Krzysztof Marzec

Organizatorzy:

Organizatorem wydarzenia jest Sprawny Marketing – największy magazyn o marketingu w Polsce, organizator ogólnopolskiego cyklu szkoleń, które z sukcesem edukują kilka tysięcy osób rocznie, a także konferencji #ilovemkt, która gromadzi najlepszych polskich ekspertów ze świata marketingu i przedstawicieli znaczących firm.

Rejestracja na konferencję: https://bit.ly/38mHnzK

12. edycja konferencji I Love Marketing

NEWSLETTER

Przeczytaj również

Poradniki

Wybór ścieżki kariery jest jedną z najważniejszych decyzji w życiu. Podejmując ją, warto kierować się nie tylko talentem, ale również tym, jakie są trendy...

Poradniki

Firmy prześcigają się w pozyskiwaniu nowych klientów, a także utrzymywaniu dobrych relacji z tymi, z którymi już współpracują. Skuteczną pomocą w działaniach nastawionych na...

Poradniki

Większość społeczeństwa to wzrokowcy, a w dodatku wszyscy obecnie żyjemy bardzo szybko, przyjmując nadmierną ilość bodźców i informacji. Zewsząd otaczają nas szybko przewijające się...

Poradniki

Każda osoba prowadząca swoją działalność w sieci prędzej czy później spotka się z terminem big data. Mamy tu do czynienia z ogromną ilością informacji....