Połącz się z nami

Cześć, czego szukasz?

Wydarzenia

Jak wdrożyć machine learning w e-commerce? | Online | 13.01.2021

Format wydarzenia: webinar
Termin: 13.01.2021, godz. 11:00
Forma uczestnictwa: wydarzenie darmowe
Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/835848273632519

Opis wydarzenia:

Już niedługo, 13. stycznia br. (środa) odbędzie się bezpłatny webinar w ramach cyklu spotkań Commerce Space Online, którego tematem, a zarazem głównym pytaniem będzie „jak wdrożyć machine learning w e-commerce”?

Pojęcia machine learning i sztucznej inteligencji (AI) na dobre zadomowiły się w świecie biznesu. Dlaczego zyskują coraz większą popularność? W jaki sposób zastosować te technologie w e-commerce? Na te i inne pytania powinniśmy znaleźć odpowiedź podczas webinaru.

Podczas wydarzenia dowiemy się, dlaczego machine learning to taki ważny trend i poznamy pomysły na wykorzystanie machine learning w e-commerce. Następnie poznamy metody, jak wdrożyć machine learning w sklepie oraz zobaczymy wiele przykładów i inspiracji do wykorzystania w swoim biznesie.

Prelegenci:

  • Katarzyna Łazarska – IT Project Manager w Strix – agencji, która od 12 lat dostarcza i wdraża najbardziej wymagające systemy e-commerce;
  • Michał Głomba – CEO Recostream, aplikacji, która dostarcza spersonalizowane rekomendacje e-commerce optymalizujące się w oparciu o AI/ML.

Partnerami wydarzenia są Izba Gospodarki Elektronicznej i Recostream

Rejestracja:  bit.ly/CS1rejestracja

NEWSLETTER

Przeczytaj również

Poradniki

Każda osoba prowadząca swoją działalność w sieci prędzej czy później spotka się z terminem big data. Mamy tu do czynienia z ogromną ilością informacji....

Poradniki

Wybór ścieżki kariery jest jedną z najważniejszych decyzji w życiu. Podejmując ją, warto kierować się nie tylko talentem, ale również tym, jakie są trendy...

Poradniki

Marketing jest obecnie jedną z bardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi nauki. Od dawna wiadomo, że zastosowanie skutecznych działań marketingowych może bezpośrednio przełożyć się na...

Poradniki

Firmy prześcigają się w pozyskiwaniu nowych klientów, a także utrzymywaniu dobrych relacji z tymi, z którymi już współpracują. Skuteczną pomocą w działaniach nastawionych na...