Połącz się z nami

Cześć, czego szukasz?

Wydarzenia

#20 DIMAQ Voice | 27.04.2021 | Online

#20 DIMAQ Voice

Spis treści

Format wydarzenia: prelekcje online
Termin: 27.04.2021r., godz. 15:00-16:30
Forma uczestnictwa: wydarzenie bezpłatne
Link do wydarzenia: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Już niebawem – 27 kwietnia 2021 r. odbędzie się kolejne, tym razem jubileuszowe (bo 20.) spotkanie dla entuzjastów digital marketingu,  po raz kolejny w formie online. Mamy przyjemność być patronem medialnym wydarzenia. Poniżej przedstawiamy informacje od organizatorów:

Opis wydarzenia:

Podcasty, SEO i programmatic tematami dwudziestej edycji DIMAQ Voice Online. Kolejne bezpłatne, wirtualne spotkanie dla entuzjastów digital marketingu będzie emitowane na platformie streamingowej. Podczas dwudziestego już spotkania DIMAQ Voice Online wysłuchamy trzech prelekcji. Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. 

Prelekcja I, godz. 15:05: 

„Twój serwis może więcej – jak przygotować się do nadchodzącej aktualizacji algorytmu Google” – Dorota Percha i Daniel Smoliński, Bluerank.

Maj to miesiąc długo zapowiadanej aktualizacji Google Page Experience, która dotyczyć ma tego, jak użytkownicy postrzegają doświadczenia interakcji ze stroną internetową. W aktualizacji Google kładzie nacisk na czynniki UX, takie jak szybkość ładowania stron, szybkość, z jaką witryna reaguje na kliknięcie użytkownika, czy dostosowanie do urządzeń mobilnych. Optymalizacja pod kątem tych czynników ma za zadanie sprawić, że strony będą dawały użytkownikom lepsze doświadczenia, a także pomoże dostosować witryny do oczekiwań użytkowników urządzeń mobilnych. Co ważne, Google od kilku lat budował portfolio odpowiednich narzędzi i mechanizmów wspierających prace webmasterskie. Z początkiem 2021 roku część wykorzystywanych metryk Core Web Vitals będzie uwzględniona przy całościowej ocenie witryny. Warto mieć na uwadze, że lepsze doświadczenia użytkowników mogą przyczynić się to do sukcesu biznesowego w internecie, ponieważ użytkownicy będą bardziej zaangażowani, a wyeliminowanie kłopotliwych miejsc przyczyni się do zwiększenia konwersji na stronie.

Podczas prelekcji dowiesz się:

– czego możemy spodziewać się po aktualizacji Google Page Experience? Na czym w głównej mierze skupiają się zmiany, jak korzyści płyną z ich wdrożenia w aspekcie biznesowym?

– Czym jest SXO? Do czego służą heurystyki Nielsena? Jak optymalizacje SXO mogą wpłynąć na konwersje?

– Jakie zadanie ma inicjatywa Google „Core Web Vitals”? 

Prelekcja II, godz. 15:35: 

„Podcast jako narzędzie budowania marki osobistej i kreatywnego zarabiania” – Krzysztof Jakubowski, Sztuka Gadania.

Czy myślałeś o prowadzeniu własnego podcastu? Podczas spotkania dowiesz się między innymi:

– jak dzięki podcastom: budować markę osobistą, zarabiać, tworzyć relacje i więzi ze słuchaczami oraz nawiązywać kontakty w swojej branży?

– Jakie są korzyści z prowadzenia podcastu, czyli dlaczego warto tworzyć? 

– Jakie możesz spotkać wyzwania związane z podcastowaniem?

Prelekcja III, godz. 16:05: 

„Zmiany, zmiany, zmiany – czyli codzienność branży programmatic. Szansa czy przeszkoda?” – Karol Jurga, Yieldbird.

Branża programmatic nie tylko rośnie, ale również dynamicznie się zmienia. Każda taka zmiana wymusza inwestycje, pojawiają się dodatkowe koszty, ale czy mogą przerodzić się one w dodatkowe przychody? Krótko o zmianach, które miały miejsce i które są przed nami oraz o tym, czy należy się ich obawiać, czy wyczekiwać z niecierpliwością.

Podczas prelekcji dowiesz się:

– jak szybko zmienia się branża programmatic?

– Jakie zmiany dotyczą First Price Auction, GDPR oraz cookies?

– Jak reagować na zmiany? Jak się przygotować i jak je wykorzystać?

Prelegenci:

  • Dorota Percha – Senior Account Manager  i Daniel Smoliński – SEO Team Lead w firmie Bluerank. Bluerank to agencja marketingu online rozpoznawalna w całej Europie. Internet to ich pasja, dlatego codziennie pomagają Klientom prowadzić skuteczne kampanie online.
  • Krzysztof Jakubowski – podcaster. Prowadzi Sztukę gadania, audycje o umiejętności dogadywania się z innymi w różnych sytuacjach, także tych trudnych i wymagających, gdzie często poruszanym zagadnieniem są wystąpienia publiczne. Mistrz Polski w Przemawianiu Publicznym Toastmasters International w 2019 r. i czterokrotny laureat nagrody publiczności.
  • Karol Jurga – Head of Customer Success w Yieldbird, spółce specjalizującej się w zarządzaniu reklamami i optymalizacją przychodów z reklam. Yieldbird współpracuje z ponad 250 wydawcami w ponad 40 krajach. Dostarcza usługi oparte na rozwiązaniach i technologii reklamowej dla wydawców internetowych, aby mogli zmaksymalizować swoje przychody z automatyzacji. Wielokrotnie nagradzany partner w zarządzaniu reklamami z ponad 10-letnim doświadczeniem, członek IAB Europe, INMA i jeden z największych certyfikowanych partnerów Google na świecie.

Organizatorzy:

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu. IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.

O DIMAQ:

DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dostępny Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względuna dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji.

Rejestracja: 

http://bit.ly/20-dimaq-voice-online

NEWSLETTER

Przeczytaj również

Poradniki

Wybór ścieżki kariery jest jedną z najważniejszych decyzji w życiu. Podejmując ją, warto kierować się nie tylko talentem, ale również tym, jakie są trendy...

Poradniki

Firmy prześcigają się w pozyskiwaniu nowych klientów, a także utrzymywaniu dobrych relacji z tymi, z którymi już współpracują. Skuteczną pomocą w działaniach nastawionych na...

Poradniki

Większość społeczeństwa to wzrokowcy, a w dodatku wszyscy obecnie żyjemy bardzo szybko, przyjmując nadmierną ilość bodźców i informacji. Zewsząd otaczają nas szybko przewijające się...

Poradniki

Każda osoba prowadząca swoją działalność w sieci prędzej czy później spotka się z terminem big data. Mamy tu do czynienia z ogromną ilością informacji....