Połącz się z nami

Cześć, czego szukasz?

Wydarzenia

Jak mówić i pisać o zmianach, by użytkownicy je polubili – wykorzystanie badań UX | 28.04.2021 | online

Format wydarzenia: webinar
Termin: 28.04.2021, godz. 10:00
Forma uczestnictwa: wydarzenie bezpłatne
Link do wydarzenia: http://bit.ly/akademia-marketingu-jak-mowic-i-pisac

28 kwietnia 2021 r. odbędzie się czwarte, ostatnie spotkanie z kwietniowego cyklu spotkań Akademii Marketingu, którym patronujemy w ramach sponsoringu medialnego. Tym razem zostaną poruszone zagadnienia o wykorzystaniu badań UX. Poniżej informacje od organizatorów:

Opis wydarzenia:

Badania z użytkownikami, takie jak np. testy użyteczności czy wywiady, to kopalnia wiedzy dla projektantów serwisów internetowych, ale też produktów i usług cyfrowych. Doświadczenie we współpracy z działami marketingu i komunikacji pokazuje jednak, że wnioski można wykorzystać znacznie szerzej. Jak budować na nich komunikację zmian?

Z webinaru dowiesz się:

  • do czego badania UX przydadzą się w marketingu?
  • jak wykorzystać wnioski z badań z użytkownikami, by komunikować zmiany?
  • jak budować zaangażowanie swoich użytkowników na bazie wniosków z badań?

Prelegenci:

  • Maria Leńczuk – Business Designerka w firmie EDISONDA. Posiada 20 lat doświadczenia w badaniach, doradztwie i projektowaniu usług. Pracowała dla publicznych i prywatnych firm oraz instytucji w Polsce i za granicą. Chętnie dzieli się swoją wiedzą: prowadzi szkolenia UX, wykłada Zastosowania UX w Biznesie na Summer School Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie, jest mentorem na studiach podyplomowych User Centered Design na SWPS w Katowicach.

Organizatorzy:

Organizatorem webinaru jest Akademia Marketingu. Jest to konferencja dedykowana dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych w marketingu, szczególnie dla pracowników działów marketingu: dziennikarzy, redaktorów, managerów. Zainteresowani będą także przedstawiciele agencji reklamowych, domów mediowych i freelancerzy – jednym słowem wszyscy, którzy chcą poszerzać wiedzę techniczną w obszarze analizy danych w Internecie oraz są zainteresowani wdrażaniem nowych technologii komunikacji.

Na wydarzeniach nie porusza się tematów podstawowych – celem organizatorów jest rozwój specjalistów i wskazywanie im konkretnych rozwiązań oraz ścieżek rozwoju, którymi można dotrzeć na kolejne, wyższe poziomy marketingu. Cykl szkoleń odbywa się od 2017 roku, a od 2020 roku format wydarzeń jest całkowicie cyfrowy, dzięki czemu z dowolnego miejsca na świecie można poszerzać swoją wiedzę na temat komunikacji w świecie cyfrowym.

Rejestracja:

http://bit.ly/akademia-marketingu-jak-mowic-i-pisac-rejestracja

NEWSLETTER

Przeczytaj również

Poradniki

Wybór ścieżki kariery jest jedną z najważniejszych decyzji w życiu. Podejmując ją, warto kierować się nie tylko talentem, ale również tym, jakie są trendy...

Poradniki

Każda osoba prowadząca swoją działalność w sieci prędzej czy później spotka się z terminem big data. Mamy tu do czynienia z ogromną ilością informacji....

Poradniki

Firmy prześcigają się w pozyskiwaniu nowych klientów, a także utrzymywaniu dobrych relacji z tymi, z którymi już współpracują. Skuteczną pomocą w działaniach nastawionych na...

Poradniki

Marketing jest obecnie jedną z bardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi nauki. Od dawna wiadomo, że zastosowanie skutecznych działań marketingowych może bezpośrednio przełożyć się na...