Format wydarzenia: webinar
Termin: 28.04.2021, godz. 10:00
Forma uczestnictwa: wydarzenie bezpłatne
Link do wydarzenia: http://bit.ly/akademia-marketingu-jak-mowic-i-pisac
28 kwietnia 2021 r. odbędzie się czwarte, ostatnie spotkanie z kwietniowego cyklu spotkań Akademii Marketingu, którym patronujemy w ramach sponsoringu medialnego. Tym razem zostaną poruszone zagadnienia o wykorzystaniu badań UX. Poniżej informacje od organizatorów:
Opis wydarzenia:
Badania z użytkownikami, takie jak np. testy użyteczności czy wywiady, to kopalnia wiedzy dla projektantów serwisów internetowych, ale też produktów i usług cyfrowych. Doświadczenie we współpracy z działami marketingu i komunikacji pokazuje jednak, że wnioski można wykorzystać znacznie szerzej. Jak budować na nich komunikację zmian?
Z webinaru dowiesz się:
- do czego badania UX przydadzą się w marketingu?
- jak wykorzystać wnioski z badań z użytkownikami, by komunikować zmiany?
- jak budować zaangażowanie swoich użytkowników na bazie wniosków z badań?
Prelegenci:
- Maria Leńczuk – Business Designerka w firmie EDISONDA. Posiada 20 lat doświadczenia w badaniach, doradztwie i projektowaniu usług. Pracowała dla publicznych i prywatnych firm oraz instytucji w Polsce i za granicą. Chętnie dzieli się swoją wiedzą: prowadzi szkolenia UX, wykłada Zastosowania UX w Biznesie na Summer School Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie, jest mentorem na studiach podyplomowych User Centered Design na SWPS w Katowicach.
Organizatorzy:
Organizatorem webinaru jest Akademia Marketingu. Jest to konferencja dedykowana dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych w marketingu, szczególnie dla pracowników działów marketingu: dziennikarzy, redaktorów, managerów. Zainteresowani będą także przedstawiciele agencji reklamowych, domów mediowych i freelancerzy – jednym słowem wszyscy, którzy chcą poszerzać wiedzę techniczną w obszarze analizy danych w Internecie oraz są zainteresowani wdrażaniem nowych technologii komunikacji.
Na wydarzeniach nie porusza się tematów podstawowych – celem organizatorów jest rozwój specjalistów i wskazywanie im konkretnych rozwiązań oraz ścieżek rozwoju, którymi można dotrzeć na kolejne, wyższe poziomy marketingu. Cykl szkoleń odbywa się od 2017 roku, a od 2020 roku format wydarzeń jest całkowicie cyfrowy, dzięki czemu z dowolnego miejsca na świecie można poszerzać swoją wiedzę na temat komunikacji w świecie cyfrowym.
Rejestracja:
http://bit.ly/akademia-marketingu-jak-mowic-i-pisac-rejestracja