Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi
12 październik
15:30
Online customer experience

Nawet 99% użytkowników nie konwertuje w czasie pierwszej wizyty na stronie! Dlaczego? Co robią później, jak się zachowują i co decyduje o tym, czy wracają?

Podczas warsztatu dowiesz się jak budować doświadczenie użytkownika na każdym etapie ścieżki zakupowej online, gdzie znaleźć użytkowników i jak sprostać ich oczekiwaniom. Zobaczysz w jak wielu punktach (tzw. touchpoints) Twoja marka styka się z klientem, a każdy z nich może okazać się słabym i decydującym o tym, że klient zrezygnuje lub wybierze konkurencję.

Nauczysz się zwiększać efekty kampanii reklamowych online, dbając nie tylko o pierwszy kontakt czy wzrost ruchu na stronie. Na konkretnych przykładach, zobaczysz jak ciekawie można zwiększyć satysfakcję klientów. Pokażę Ci również jak budować scenariusze retargetingowe, także z uwzględnieniem osób, które jeszcze nie były u Ciebie na stronie.  Opracujesz swój scenariusz, dzięki czemu od razu po warsztacie, będziesz mógł zastosować zdobytą wiedzę w praktyce!

Dla kogo jest warsztat? Dla wszystkich marketerów i właścicieli firm, którzy chcą zacząć lub prowadzą już kampanie online i chcieliby robić to świadomie, zwiększyć ich skuteczność i wartość jaką oferują potencjalnym klientom!

Organizator

Partnerzy strategiczni:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami