Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi
12 październik
11:00
No more nomads, czyli jak świat zmienił się na zawsze

„Traveling CEO”, to koncept, w którym opisuję, co zmieni się w przyszłości w kontekście funkcjonowania organizacji, pracowników, szefów i konsumentów.

Dziś marki uważają, że nomadzi wiele dla nich znaczą i stanowią łakomy kąsek w kwestii projektowania doświadczeń. Tak nie jest, bo szukają oni jak najtańszych rozwiązań. Kiedy nastąpi transformacja nomadów na wyższych szczebel – „Traveling CEO” –  przed biznesem i markami staną zupełnie nowe wymagania. To, w jaki sposób dokona się ta transformacja, wpłynie na to, jaki model relacji z konsumentami będzie promowany już dziś.

Co ważniejsze, osoby, które nie zostaną „Travelling CEO”, a pozostaną z nimi we współpracy, będą mieć inne oczekiwania w obszarze „customer experniece“ niż dotychczas. A to znacząco wpłynie na marki. Przykład? Marki szukają przewagi konkurencyjnej. Przewiduję, że w przyszłości ludzie będą mniej potrzebować tych przewag. Skupią się na stabilności pokazującej, że marka podąża za jakąś wartością. Stabilność wychodzi od tego, że wartości wolniej się zmieniają niż np. technologia.

Dlatego teraz mamy do czynienia z podróżą od marki do marki. Później będzie to podróż od wartości do wartości – w centralnym miejscu pojawi się wartość i wokół niej będzie funkcjonował świat marek człowieka. I to jest radykalna zmiana vs. to, jak teraz marki myślą o konsumencie.

 

Organizator:

Partner honorowy:

Partner strategiczny:

Partner monitorujący media:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami