Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi
13 październik
11:30
Social video – dlaczego FB promuje wideo i co z tego wynika dla usera oraz marki

Facebook wprowadził zmiany wspierające content wideo. Rozpoczął tym samym walkę o budżety telewizyjne oraz walkę z Youtubem. Według danych użytkownicy Facebooka juz teraz generują dziennie 8 mld emisji wideo, a 75 proc. z nich to emisje mobile. Rekordowe wideo na Facebooku, trwające zaledwie minutę, osiągnęło oglądalność na poziomie 185 milionów emisji. Dodatkowo szacuje się, że do końca 2017 r. wideo będzie stanowiło aż 74 proc. wszystkich treści w internecie. Warto zatem postawić pytanie, jak korzystać z potęgi, którą daje wideo w social mediach?

Organizator:

Partner honorowy:

Partner strategiczny:

Partner monitorujący media:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami