Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi
12 październik
11:30
Marketing 1.0

Pogoń za technologicznymi nowościami. Zmiany strategii marketingowej na podstawie wyników nierzetelnie przeprowadzonych badań. Wyciąganie wniosków z pobieżnie przeczytanych publikacji.
Każdego dnia jesteśmy zwodzeni przez nowe trendy i zachęcani do poszukiwania kolejnej wielkiej rzeczy w marketingu, która zrewolucjonizuje naszą pracę i zapewni najlepszy customer experience. To często stoi w sprzeczności ze strategiczną rolą marketingu, który ma być zarówno innowacyjny, jak i musi być w stanie skrupulatnie rozliczać się z budżetu i prezentować ROI przed zarządem.
Podczas prezentacji opowiem, jak zmienia się znaczenie marketingu na podstawie przemian rynku B2B i jak w Cisco staram się połączyć najlepszą wiedzę i technologię z zakresu marketingu ze zdrowym rozsądkiem.

Organizator:

Partner honorowy:

Partner strategiczny:

Partner monitorujący media:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami