Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi
12 październik
12:30
Lojalność dobrze zaprojektowana

Thomas Nilsson, wiceprezes Veryday – sztokholmskiej agencji Service Design mówi, że „Zaangażowanie emocjonalne jest kluczowe dla zbudowania prawdziwej lojalności. Ma największy wpływ na nasze zachowania zakupowe i jest najważniejszym powodem, który jest w stanie utrzymać nas – klientów przy konkretnej marce”.

Żeby to osiągnąć nie wystarczy już oferować klientom kolejnych rabatów i to tylko „w nagrodę” za to, że coś już kupili. W końcu, co to za kumpel, który zaprasza na grilla tylko pod warunkiem, że wcześniej „zasłużyło się” na to pomagając mu nosić ciężkie meble?

Zatem będzie o mowa o byciu kumplem, o zaangażowaniu, o wykorzystaniu projektowania usług i doświadczeń w procesie budowania lojalności klientów i o tym jak możemy przejść od tylko mówienia do nich do wspólnego budowania relacji na linii marka-klient.

Organizator

Partnerzy strategiczni:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami