Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi
12 październik
13:00
Konsument w centrum? Może już wystarczy!

Ciągłe stawianie konsumenta w centrum sięgnęło apogeum i gdzieś zaczyna gubić się myślenie o solidnych podstawach biznesowych. Wszystkie agencje prześcigają się obecnie w sposobach na zrozumienie konsumentów. Prowadzą badania, zbierają dane, analizują je, tworzą raporty, wydaje im się, że wiedzą już wszystko o konsumentach. Często jednak to nie wystarcza! Dlaczego? W swoim szaleńczym pędzie, podążając trochę z klapkami na oczach za konsumentem, agencje zapominają o najważniejszym – biznesie klienta – jego możliwościach i ograniczeniach, szansach i zagrożeniach. Wszyscy powtarzają bezrefleksyjnie “konsument w centrum”, ale punktem wyjścia, także w marketingu i komunikacji, jest firma i jej zyski, a nie konsumenci. W czasach kiedy wszyscy konkurują ze wszystkimi o wszystko i na każdym polu, bardziej niż kiedykolwiek potrzebne jest zrozumienie biznesu, który ma być promowany, wejście w ten biznes i życie nim. To oznacza redefinicję modelu współpracy w świecie mediów.

Organizator

Partnerzy strategiczni:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami