Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi
13 październik
9:30
Kliencie, jesteś dla nas ważny. Jeśli stosujesz tę zasadę, nie musisz bać się RODO

Nowe przepisy o ochronie danych osobowych, które będą obowiązywały od maja 2018 roku, budzą spore emocje w branży marketingowej. Tym, którzy obawiają się nowej sytuacji prawnej, postaram się przekazać najważniejsze zasady RODO, wpływające na sposób obsługi klienta. Podam konkretne rozwiązania, które można wdrożyć, by być w zgodzie z przepisami, a jednocześnie nie odstraszać klientów prawniczymi formułkami. Zobaczysz, że RODO to bardziej stan umysłu niż zestaw twardych reguł, które rzekomo mają zabić marketing.

Organizator:

Partner honorowy:

Partner strategiczny:

Partner monitorujący media:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami