Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi
12 październik
15:00
FLAWSOME: potęga niedoskonałości

Doskonałość w marketingu to mit. Dopracowanie elementów pozycjonowania i komunikacji marki to dobry kierunek, który czasem kończy się automatyzmem, arbitralnością i sztucznością. Marki zostały obnażone przez korzystających z social media konsumentów i muszą stać się bardziej prawdziwe, a przez to trochę niedoskonałe. Czy potrafisz wykorzystać niedoskonałość i przekuć ją w epickość? Bądź flawsome i nie bój się niedoskonałości w obsłudze klienta.

 

 

– perfect is boring,
– wizerunek vs rzeczywistość,
– flawsome is the new awesome,
– dlaczego lubimy niedoskonałość,
– transparentność, dystans, pokora, poczucie humoru, empatia – obsługa klienta „level: human”
– czy chcemy kupować od bota?
– nie wstydź się być „beta”

Organizator:

Partner honorowy:

Partner strategiczny:

Partner monitorujący media:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami