Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi
12 październik
15:00
FLAWSOME: potęga niedoskonałości

Doskonałość w marketingu to mit. Dopracowanie elementów pozycjonowania i komunikacji marki to dobry kierunek, który czasem kończy się automatyzmem, arbitralnością i sztucznością. Marki zostały obnażone przez korzystających z social media konsumentów i muszą stać się bardziej prawdziwe, a przez to trochę niedoskonałe. Czy potrafisz wykorzystać niedoskonałość i przekuć ją w epickość? Bądź flawsome i nie bój się niedoskonałości w obsłudze klienta.

  1. Perfect is boring
  2. Wizerunek vs rzeczywistość
  3. Flawsome is the new awesome
  4. Dlaczego lubimy niedoskonałość?
  5. Transparentność, dystans, pokora, poczucie humoru, empatia – obsługa klienta „level: human”
  6. Czy chcemy kupować od bota?
  7. Nie wstydź się być „beta”

Organizator

Partnerzy strategiczni:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami