Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi
12 październik
16:30
Bądź labradorem interakcji społecznych! Czyli jak tworzyć treści, które angażują

W świecie fejsbuka, gdzie zdjęcia mopsów w czapkach przeplatają się z filmami o kotach z chlebem na głowie, najcenniejszą z walut stała się uwaga czytelników. Dobrze skonstruowane treści pozwalają nie tylko przykuć uwagę odbiorcy, ale również zaangażować społeczność i zachęcić do interakcji. Ta prezentacja opowie o tym, jak wywołać reakcje u naszych czytelników, nie uciekając się przy tym do tanich clickbaitów o tym, że „żółty ser zamordował mi syna [DUŻE ZDJĘCIA]”. I o tym, jak konstruować przekaz tak emocjonujący, by kobiety przed komputerem płakały, foki klaskały, a mężczyźni odwracali wstydliwie głowy i mówili, że to nie łzy, to deszcz.

Organizator

Partnerzy strategiczni:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami