Konferencja Marketing Progress: nowa rola marketingu

raport

Nowa rola marketingu

Jak zmiany w marketingu wpłyną na komunikację Twojej firmy?

Do grona rzeczy pewnych, oprócz śmierci i podatków, dołączyła zmiana. Zmiana jest dzisiaj czymś stałym. Jedna pociąga za sobą kolejną. Bierzesz więc udział w szalonym wyścigu bez mety, w którym musisz nadążać za pojawiającymi się trendami i narzędziami marketingowymi. Przeanalizowaliśmy dla Ciebie kilkanaście narzędzi marketingowych, które w ostatnim czasie przeżywały swoisty boom w branży.

Co odnajdziesz w raporcie?

  1. Zobaczysz w jakim stopniu nowoczesne trendy marketingowe zostały zaimplementowane przez marketerów pracujących w polskich przedsiębiorstwach. Jak nowe narzędzia traktują polscy marketerzy? Do których narzędzi marketerzy podchodzą z nieufnością, a które z nich planują wdrożyć w najbliższym czasie?
  2. Jaki jest portret nowoczesnego marketera – jakie kompetencje musi rozwijać, by nadążyć za zmianami?
  3. Poza wynikami badania, zapoznasz się ponad 20 tekstami, autorstwa najlepszych specjalistów z obszarów: content marketingu, social media, wideo marketingu, współpracy z influencerami, mobile marketingu, brand journalismu, design thinkingu, programmatic wideo, growth hackingu itd.

Zgodzisz się pewnie, iż nadmiar informacji o nowościach staje się coraz bardziej przytłaczający i na pierwszy rzut oka trudno odróżnić buzzword od narzędzia, które może przynieść wzrost Twojej organizacji. Stąd zapraszamy Cię do lektury raportu. Dzięki temu przekonasz się w co warto zainwestować budżet, którym dysponujesz.

Wszelkie prawa zatrzeżone | Copyright 2017 Mind Progress Group | www.mindprogress.pl
raport pobrało już 12 221 osób.
Wszelkie prawa zatrzeżone | Copyright 2017 Mind Progress Group | www.mindprogress.pl