Raport Marketing Progress „Klientocentryzm: klient w centrum uwagi”

RAPORT

KLIENTOCENTRYZM: KLIENT W CENTRUM UWAGI.

RAPORT Z BADANIA O CUSTOMER EXPERIENCE W POLSKICH FIRMACH!

Zdobyć. Zachwycić. Zadowolić. Zatrzymać.

Nie są to kolejne kroki podrywu na Tinderze, a coś, o czym marzą sprzedawcy i marketerzy na całym świecie – idealna, czyli długoterminowa relacja z klientem.

Doświadczenia klienta z marką to temat bardzo szeroki, jak wykorzystują go więc polskie firmy? Pobierz raport “Klientocentryzm: klient w centrum uwagi!” i przekonaj się sam!

Co znajdziesz w środku?

  1. Niemal 30 stron wypełnionych pełnymi wynikami badań stanu CX w polskich firmach!
  2. Opinie najlepszych ekspertów i prelegentów Marketing Progress
  3. 18 publikacji dotyczących budowania doświadczeń klienta z marką i tego, co na nie wpływa
  4. 86 stron wypełnionych esencjonalnymi analizami i opracowaniami

Zostaw swój e-mail, my wyślemy do Ciebie link do pobrania publikacji.

 

 

Wszelkie prawa zatrzeżone | Copyright 2018 Mind Progress Group | www.mindprogress.pl
RAPORT pobrało już 1 270 osób.
Wszelkie prawa zatrzeżone | Copyright 2018 Mind Progress Group | www.mindprogress.pl