Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi

magazyn

Pobierz najnowszy Marketing Progress

Poznaj zasady komunikacji opartej na autentyczności

Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że sprawdzona informacja, podparta faktami, dziś już nie jest najważniejsza? Żyjemy w czasach, w których autentyczność staje się towarem deficytowym, słowem bez znaczenia. W efekcie mamy do czynienia z postępującym kryzysem zaufania, odbijającym swoje piętno na komunikacji marketingowej. Stąd stworzyliśmy dla Ciebie przewodnik, w którym wraz z zaproszonymi autorami, wnikliwie przyglądamy się autentyczności. Dowiesz się więc:

  1. Jak przeciwstawić się komunikacji byle jakiej, przezroczystej, nieprawdziwej i postawić na rozwiązania zarażające autentycznością, porywające do działania i odbudowujące zaufanie na linii klient–marka.
  2. Dlaczego warto być uczciwą marką? Jak zachować wiarygodność, walczyć z fake newsami i prowadząc komunikację brandu opartą o prawdziwe historie?
  3. Jak przeprowadzać kampanie online, by zbudować trwałą relację z klientem i przekonać odwiedzających Twoją stronę internetową, do skorzystania z oferty?

Przygotowaliśmy również dla Ciebie małą niespodziankę z okazji skromnego jubileuszu Marketing Progress. Wybraliśmy najlepsze teksty z poprzednich dziewięciu numerów naszego e-magazynu. Opracowania takich autorów jak Paweł Tkaczyk, Artur Jabłoński czy Piotr Bucki znajdziesz w drugiej części publikacji.

Aby pobrać magazyn zostaw nam Twojego e-maila. Dzięki temu będziemy mogli informować Cię o kolejnych numerach i wydarzeniach związanych z Marketing Progress.

Wszelkie prawa zatrzeżone | Copyright 2017 Mind Progress Group | www.mindprogress.pl
magazyn pobrało już 2 562 osób.
Wszelkie prawa zatrzeżone | Copyright 2017 Mind Progress Group | www.mindprogress.pl