Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi

Prezentacje z konferencji Marketing Progress V

Poniżej przedstawiamy prezentacje prelegentów V edycji konferencji Marketing Progress: Klient w centrum uwagi.

 

DZIEŃ I – 12.10.2017

1. Marta Górazda, Anna Gabory – Klient w centrum, czy poza obszarem zainteresowań? – prezentacja w formie raportu będzie dostępna pod koniec listopada tego roku.

2. Jacek Kotarbiński – 7 grzechów i cudów CX 

3. Julia Izmałkowa – No more nomads, czyli jak świat zmienił się na zawsze

4. Piotr Kwietniak – Marketing 1.0

5. Piotr Wojciechowski – Lojalność dobrze zaprojektowana

6. Marek Gonsior – Marka z ludzką twarzą

7. Piotr Adamczyk, Michał Taranta – Konsument w centrum? Może już wystarczy!

8. Sebastian Umiński – FLAWSOME: potęga niedoskonałości

9. Krzysztof Rosiński – Mówiąc do wszystkich, trafiając do niewielu. Jak skutecznie dotrzeć do właściwych odbiorców

10. Michał Toczyski – Przychodzi marka do Youtubera. Influencer marketing w służbie amplifikacji komunikatu marketingowego wśród nastolatków

11. Janina Daily – Bądź labradorem interakcji społecznych! Czyli jak tworzyć treści, które angażują

DZIEŃ II – 13.10.2017

1. Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk – Kliencie, jesteś dla nas ważny. Jeśli stosujesz tę zasadę, nie musisz bać się RODO

2. Wojtek Mazur – Jak zwiększyć ruch na Twojej stronie i zyskać klienta na całe życie dzięki content marketingowi?

3. Konrad Olejarczyk – User Experience z umiarem. Jak wykorzystać potencjał projektowania z myślą o użytkownikach?

4. Justyna Bakalarska – Marko, pozwól nam decydować!

5. Anna Gumkowska – Social video – dlaczego FB promuje wideo i co z tego wynika dla usera oraz marki

6. Kamil Bolek – Przekonać nieprzekonanych. Wideoemocje i skuteczność kampanii na YouTube w badaniach i twardych dowodach

7. Krzysztof Nowicki – Demistyfikacja AI. Słów kilka o rzetelności w marketingu

8. Karolina Karolczak – Celomania – jak marki straciły cel?

9. Marta Soja – Człowiek w centrum uwagi 

Organizator:

Partner honorowy:

Partner strategiczny:

Partner monitorujący media:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami