Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi

Sebastian Umiński

Lider mediów internetowych regionu CEEMEA, 3M

Specjalista od strategii komunikacji, od 12 lat rozwija wielowymiarowe projekty digital w Polsce i regionie EMEA. W 3M opracowuje digitalowe standardy CEEMEA i prowadzi zespół odpowiedzialny za regionalne projekty obejmujące ponad 30 krajów Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Przez ostatnią dekadę pracował w sieciowych agencjach reklamowych MRM Worldwide, Saatchi & Saatchi, Ogilvy & Mather jako dyrektor ds. innowacji a także jako Senior Brand Manager w Novartis (obecnie GSK).

Od 2014 r. kierownik kierunku „Social media – marketing w mediach społecznościowych” na Uniwersytecie SWPS, wykładowca, juror w konkursach reklamowych, członek komitetu organizacyjnego Innovation AD i rady programowej Forum IAB. Jest częstym prelegentem na konferencjach branżowych, prowadzi warsztaty z wykorzystania nowych technologii w marketingu.

Pracował z wieloma firmami i markami, tworząc ich strategie digital i social media: T-Mobile, Orange, Toyota, Philips, Bosch, Huawei, Procter&Gamble, Unilever, Allianz, nc+, Tymbark, Novartis, Carlsberg, Mondelez, Selgros, Carrefour, Saturn, IBM, CitiBank, BNP Paribas, BPH, Credit Agricole, Nestle, Pramerica, Goodyear, Wedel, Exxon Mobil, BP, Mastercook, XL Energy, Nesquik, Chocapic, Sopro, BAT, Dove.

W marketingu ceni kreatywną odwagę i efektywną precyzję.

Organizator:

Partner honorowy:

Partner strategiczny:

Partner monitorujący media:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami