Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi

Piotr Kwietniak

Regional Partner Marketing & Digital Marketing Manager, Cisco

Swoją ścieżkę zawodową rozpoczynał w branży FMCG (Unilever, Novartis), a od ponad 6 lat związany jest z Cisco – jedną z największych firm IT na świecie. Początkowo pracował w dziale Digital Marketingu, w kolejnych latach zajmując stanowiska Partner Marketing Managera i Distribution Marketing Managera. Obecnie prowadzi zespoły Partner Marketingu i Digital Marketingu w Europie Centralnej i Wschodniej. W swojej pracy skupia się zarówno nad mierzeniem efektywności prowadzonych kampanii marketingowych, jak i dba o dostarczanie klientom wartości i treści, których poszukują. Z wykształcenia psycholog społeczny z ukończoną specjalizacją marketingową. Ukończył uniwersytety w Polsce, Stanach Zjednoczonych i na Węgrzech. Pasjonuje go nowoczesny design i jego aplikacja w biznesie. Swoją wiedzę w tym zakresie pogłębiał na studiach podyplomowych z zakresu user experience. Wykorzystuje ją na co dzień – upraszczając procesy i działania, dostosowując je do rosnących wymagań organizacji i rynku.

Organizator

Partnerzy strategiczni:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami