Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi

Marta Górazda

Strateg i business designer

Strateg i business designer. Niezależny konsultant marketingowy. Propagatorka pojęcia klientocentryzmu – projektowania biznesu, produktów i komunikacji z myślą o klientach. Eliminuje niespójność i wspiera firmy w przemyślanym rozwoju. Zajmuje się badaniami, audytami, analizami oraz przygotowywaniem i wdrażaniem strategii. Doświadczenie zdobywała w agencji marketingowej Mind Progress Group, która w raporcie „Agencje marketingu zintegrowanego 2015” została oceniona jako najlepsza pod względem strategii, badań i analiz marketingowych. Pracuje dla klientów z różnych branż – m.in. FMCG, HoReCa, retail, fashion, edukacja, e-commerce.

Dzieli się swoją wiedzą w branżowych mediach i na martagorazda.pl oraz klientocentryzm.pl

Organizator:

Partner honorowy:

Partner strategiczny:

Partner monitorujący media:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami