Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi

Mariusz Pełechaty

Strateg, ekspert ds. marketingu w social media i conversational commerce

Wykładowca akademicki współpracujący m.in. z Uniwersytetem Wrocławskim, Wyższą Szkołą Bankową, Wyższą Szkołą Handlową i Polskim Ośrodkiem Naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego w Londynie. Współautor książki „E-marketing w akcji” (2008). Prelegent na wielu konferencjach poświęconych social media i marketingowi bezpośredniemu (m.in Forum IAB, Internet Standard, Social Media Convent, Social Media Day).
Przez blisko 10 lat związany z agencją Lemon Sky J. Walter Thompson znaną wcześniej m.in. jako Adv.pl i Lemon Sky. W latach 2007-2009 jako Strategy Planner, a w latach 2010-2015 jako Head of Social Media. Był twórcą i szefem zespołu odpowiedzialnego za budowanie strategii obecności marek w kanałach społecznościowych, community management i współpracę z digital influencerami m.in. dla Orange (Serce i Rozum), Tesco (Eksperci Tesco), Tymbark, Tiger Energy Drink, BZ WBK, Ballantines, Absolut Vodka i wielu innych. Współautor kampanii reklamowych wielokrotnie nagradzanych najważniejszymi nagrodami, m.in. Effie, Kreatura czy KTR. Od 2016 r. konsultant przy międzynarodowych projektach z branży fintech oraz Head of Product w KODA Bots – studio projektującym i wdrażającym chatboty dla biznesu.

Organizator

Partnerzy strategiczni:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami