Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi

Krzysztof Rosiński

Solutions Consultant, Google

W zespole DoubleClick na Europę Środkowo-Wschodnią zajmuje się tworzeniem rozwiązań z pogranicza marketingu i technologii. Od kilkunastu lat niepodzielnie związany z branżą reklamy internetowej związany. Wspiera klientów Google w efektywnym wykorzystaniu możliwości technicznych, które oferuje DoubleClick Digital Marketing – platforma do prowadzenia i optymalizacji działań marketingowych w Internecie. Swoją wiedzę o rynku reklamy internetowej budował w firmie Gemius, gdzie przez wiele lat prowadził prace związane z funkcjonalnym i metodologicznym rozwojem produktów. Członek grupy roboczej programmatic przy IAB Polska. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniami, aktywnie pracując ze środowiskiem start-upowym w Campus Warsaw, prowadząc warsztaty jak również uczestnicząc w konferencjach branżowych.

Organizator:

Partner honorowy:

Partner strategiczny:

Partner monitorujący media:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami