Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi

Konrad Kobiela

Head of Digital, _MIND

Pasjonat mediów społecznościowych z wiecznym FOMO. Od sześciu lat z powodzeniem prowadzi projekty w mediach społecznościowych. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego oraz ekspert z zakresu mechanizmów sterujących social mediami i digital marketingiem. W agencji _MIND odpowiada za kierowanie działem marketingu cyfrowego, budowanie strategii obecności w digitalu oraz realizację kampanii reklamowych

w mediach społecznościowych dla klientów agencji. Pracował m.in. dla ogólnopolskiej sieci sklepów z kosmetykami, czołowych partii politycznych i polityków, start-upów technologicznych oraz rm z dziedziny gastronomii i sektora usług: Yves Rocher Polska, EMC Instytut Medyczny, Podatnik.info, Lobos, brandy MJM.

 

Organizator

Partnerzy strategiczni:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami