Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi

Karolina Karolczak

Merchants Director w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o.

Posiada 15-letnie doświadczenie w pracy dla międzynarodowych korporacji oraz polskich liderów rynku. Odpowiadała za tworzenie i implementowanie strategii marketingowej, wspieranie i organizowanie zadań działu sprzedaży, współtworzenie strategii przedsiębiorstwa m.in. na rynkach wschodnich. Wielokrotnie do jej zadań należało współtworzenie polityki handlowej, implementacja strategii sprzedaży, odpowiedzialność za budowanie długotrwałych i silnych relacji
z klientami firmy oraz współpraca z producentami, dystrybutorami, sieciami handlowymi. Pracowała dla takich firm jak: Sephora, Levi’s, BIC, FoodCare, Tchibo, Agros Nova i Maspex.

Ambasadorka programu „Marka jest kobietą”, dedykowanego przedsiębiorczym kobietom, szukającym realizacji w życiu zawodowym i osobistym. Prelegentka wielu konferencji poświęconych marketingowi i sprzedaży, wykładowca Silesian International Business School, autorka publikacji branżowych poświęconych mikrotrendom, zagadnieniom pricingu behawioralnego, strategiom sprzedaży, wysokim standardom obsługi klienta oraz budowaniu silnych marek na rynku.

Organizator:

Partner honorowy:

Partner strategiczny:

Partner monitorujący media:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami