Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi

Jarosław Królewski

Prezes zarządu Synerise S.A

Pracownik naukowy i dydaktyczny w AGH w Krakowie.  Współtwórca spółek budujących oprogramowanie B2B wspierające i realizujące zagadnienia Business Intelligence oraz sztucznej inteligencji. Z wykształcenia inżynier ze specjalizacją w technologiach mobilnych oraz absolwent wyższych studiów socjologicznych. Pomysłodawca oraz współautor bestsellerowej książki E-Marketing, wydanej w 2013 nakładem PWN. W ramach pracy zawodowej od 2006 r. związany z branżą internetową. Pomysłodawca i współtwórca program studiów podyplomowych z marketingu internetowego (X edycji,  320 absolwentów z międzynarodowymi dyplomami), Social Mediów, studiów magisterskich z E-Gospodarki  (1 mln zł nagrody w ogólnopolskim konkursie na najlepsze programy studiów – MNiSW) i stacjonarnych Social Informatics w AGH.

Organizator

Partnerzy strategiczni:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami