Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi

Jacek Kotarbiński

Ekonomista, uznany autorytet i ekspert w zakresie marketingu strategicznego

Ekonomista, uznany ekspert z zakresu marketingu strategicznego, komercjalizacji innowacji i zarządzania sprzedażą. Od 1990 r. aktywnie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju. Autor bestsellerów: Sztuka rynkologii, Sztuka marketingu, Druga sztuka marketingu, Trzecia sztuka marketingu. Keynote wielu konferencji branżowych, trener biznesu, doradca zarządów. Mentor start-upów w Pomorskim Parku Naukowo- -Technologicznym w Gdyni i Inkubatorze Starter w Gdańsku. Felietonista „Forbes Polska”, juror konkursów Superbrands, EFFIE Awards, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Trener biznesu, konsultant zarządów. Jego książka Sztuka marketingu została bestsellerem iTunes w kategorii „Biznes”. Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce. Doktorant Uniwersytetu Gdańskiego. Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl w kategorii „Blogi profesjonalne i  rmowe”. Autor publikacji w magazynach „Marketing w Praktyce” i „Marketer+”. Pomysłodawca kultowego fanpage’a „Bareizmy Wiecznie Żywe”. Autor bloga o sztuce marketingu Kotarbinski.com.

Organizator

Partnerzy strategiczni:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami