Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi

Anna Gabory

Manager ds. badań marketingowych w Instytucie Badawczym IPC

Absolwentka SWPS, psycholog (specjalizacja marketing i zarządzanie), manager ds. badań marketingowych w Instytucie Badawczym IPC. Swoją przygodę z badaniami rynku i opinii rozpoczęła od studenckiego konkursu zbadaj.to, organizowanego pod patronatem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizację Firm Badania Opinii i Rynku. Swoją wiedzę na temat badań miała okazuję pogłębiać w takich instytucjach badawczych jak TNS Pentor, czy Dom Badawczy Maison. Obecnie w Instytucie Badawczym IPC odpowiedzialna jest głównie za badania marketingowe. Ma na swoim konnicę udział w kilkunastu projetach m.in. dla: Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej, Uniwersytetu Białostockiego, Wrocławskiej Grupy Nieruchomości, Coffee Havean, Hochland, Selena, Wawel, Alma, Bonnier Bussines, Pamapol, Herbapol Wrocław, Lessaffre, Grupy Impel, The World Games 2017, Orlen Gaz, Energa Obrót i wielu innych.

Organizator:

Partner honorowy:

Partner strategiczny:

Partner monitorujący media:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami