Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi

[IV edycja] Marketing Progress rośnie w siłę

2 dni inspirujących prelekcji, 300 uczestników, ponad 20 prelegentów, 6 warsztatów - te liczby mówią same za siebie. A gdy do tego dodamy widok pełnej sali kinowej i emocji na twarzach uczestników, mamy już pełny obraz czwartej edycji konferencji, która przeszła już do historii

To wydarzenie, które stworzyliśmy z głodu wiedzy. Brakowało nam w Polsce eventu skupiającego nie tylko znane nazwiska, opowieści o najnowszych narzędziach, trendach i technologiach oraz specjalistów, którzy na co dzień pracują z największymi markami i dzielą się tajemnicą swojego sukcesu. Z roku na rok udaje nam się to coraz lepiej. Taka dawka wiedzy to coś na czym najbardziej mi zależy – mówi Andrzej Gruszka z Mind Progress Group, organizator konferencji. Tradycyjnie, jak co roku, na wstępie organizatorzy przedstawili wyniki najnowszych badań, przeprowadzonych specjalnie na tę okazję. Tym razem zbadano znajomość i poziom wykorzystywania nowoczesnych narzędzi marketingowych w codziennej pracy. Odpowiedzi na niektóre pytania zaskoczyły (np. okazało się, że 8,5% badanych nie zna żadnego z wymienionych narzędzi, a 60% zna, ale nie planuje wdrożyć żadnego z nich).

Już pierwszego dnia uczestnicy spotkali się na sali z guru marketerów, Jackiem Kotarbińskim, który w barwny sposób opowiadał co łączy ze sobą Pokemony, Prismę i Ubera. Technologiczna rewolucja, o której mówił Kotarbiński m.in. na przykładzie smartfonów i sposobów ich wykorzystania, to znak naszych czasów i już zupełnie normalna rzecz dla obecnie wchodzących na rynek pracy marketerów. Nie warto więc iść pod prąd, a jedynie korzystać inteligentnie z oferowanych nam powszechnie narzędzi.

Przykładem reprezentanta młodego pokolenia, które żyje w całkowitej symbiozie z technologiami internetu, był ReZigiusz, gracz komputerowy i autor kanału na YouTube z ponad 2 mln obserwujących osób. 20-latek opowiedział, w jaki sposób tworzy popularne treści, jak wybiera partnerów do współpracy i jak zdobywa reklamodawców. Zdradził też, w jaki sposób poszerzył możliwości zarabiania w internecie, otwierając z rodzicami firmę sprzedającą gadżety.

O całkiem nowej technologii – Virtual Reality, czyli narzędziach przenoszącym człowieka w zupełnie niespotykany dotąd wymiar wizualnych odczuć i doświadczeń opowiadała Natalia Hatalska, analityk trendów i nowych technologii. Technologia wirtualnej rzeczywistości, perfekcyjnie oszukująca nasze zmysły, z powodzeniem zaczyna już być stosowana m.in. w świecie gier komputerowych, edukacji, handlu czy medycynie.

Z kolei o teorii w praktyce, czyli działaniach marketingowych dla firm, mówili przedstawiciele firmy Agata (dawniej Agata Meble), Oknoplast i UBER.

Drugi dzień konferencji był szansą na poznanie najnowszych i najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Eksperci opowiadali m.in. o programmatic wideo, formatach reklamowych wykorzystywanych w sieci i telefonii komórkowej i nowoczesnym event marketingu.

Przez dwa dni, równolegle z wykładami, trwały warsztaty, dające możliwość zdobycia praktycznych umiejętności pod okiem najlepszych coachów. – Takie spotkania to doskonała okazja, by z innej perspektywy spojrzeć na swoją codzienną pracę, skonfrontować ją z trendami, zderzyć swoje doświadczenia z doświadczeniami innych specjalistów. Porcja solidnej merytoryki plus niezobowiązująca, swobodna atmosfera – cieszę się, że Wrocław wyrasta na ważny ośrodek na mapie polskiego marketingu – podsumowała Małgorzata Stochmal, kierownik projektu w obszarze nieruchomości w Orange Polska.

PREZENTACJE Z PIERWSZEGO DNIA KONFERENCJI [13.10.2016]:

-> Nowa rola marketingu – prezentacja wyników badań  – Marta Górazda
-> Czas na rewolucję w marketingu. Co łączy Pokemony, Prismę i Ubera? – Jacek Kotarbiński
-> Pomysł jest najważniejszy! – ReZigiusz
-> #VIDEOTHENEWHTML, #HYPERREALITY, #NARROWCASTING – czyli najważniejsze trendy mediowe w 2017 roku. – Natalia Hatalska
-> Projektowanie doświadczeń – Piotr Wojciechowski
-> Experience is the King – jak budować udaną relację z klientem – Kamil Konikiewicz
-> Jak odmłodzić 60-latkę, czyli chirurgia brandu – Marek Gonsior
-> Influencer i marka – przepis na udany związek – Tomasz Sulewski
-> Jak odejść od języka technologii do komunikacji zrozumiałej dla konsumenta – Magdalena Filipek
-> 7 grzechów głównych marketingu, czyli dlaczego warto uczyć się na cudzych błędach? – Kornel Dulęba
-> „Sharing Economy”, czyli jak budować zaufanie wśród klientów? – Alex Ostrowski

PREZENTACJE Z DRUGIEGO DNIA KONFERENCJI [14.10.2016]:

-> Social listening, czyli jak podsłuchiwać klientów – Iwona Tuźnik
-> Programmatic video – Rafał Muciński
-> Progressive Web Apps w kontekście proximity marketingu – czy całkowite wyeliminowanie aplikacji jest możliwe? – Piotr Rytel
-> Mobilna rewolucja, której nie da się cofnąć. Skuteczna strategia obecności w mobile – Robert Hibner
-> Deficyty, konflikty i… kosmiczny branding międzyplanetarny – Marek Staniszewski
-> Nowoczesny event marketing dla pokolenia Z – Natalia Grodecka
-> Bez wideo marketingu Twoja marka zginie – Magdalena Daniłoś
-> Legendy, poradniki i brandjournal: jak Allegro żongluje treściami? – Anna Iller, Michał Bonarowski

Organizator:

Partner honorowy:

Partner strategiczny:

Partner monitorujący media:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami