Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi

[V edycja] Konsument jest najważniejszy!  + PREZENTACJE

2 dni merytorycznych prelekcji, ponad 300 uczestników, 30 prelegentów, 6 wiedzowych warsztatów, niespodziewane zwroty akcji i widok pełnej sali kinowej na praktycznie każdym wystąpiniu - tak w skrócie można by podsumować minioną edycję Markering Progress, poświęconą customer experience.  

Co prawda V edycja konferencji  Marketing Progress jest już historią, ale emocje po niej nadal są żywe patrząc po pojawiających się w sieci podsumowaniach. W nich często przewijał się motyw wyników badania przygotowanego przez agencję _MIND wespół z Instytutem Badawczym IPC, dotyczącego stanu cx i klientocentryzmu w polskich firmach. Pełne wyniki badania ukażą się tradycyjnie w raporcie pokonferencyjnym pod koniec listopada tego roku.  

Tematy podjęte w ramach wydarzenia dotyczyły głównie konsumenta. Prelegenci sporo miejsca poświęcili sposobom i narzędziom do budowania silnych relacji z klientami, dopasowania się do ich potrzeb, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką, wątkom millenialsów, i w ogóle komunikacji z różnymi generacjami, zarówno offline, jak i online. Istotnym wątkiem była rola personalizacji komunikacji oraz kwestie związane z budowaniem silnych zespołów i modeli współpracy marek z klientami w digitalu i poza nim.

W założeniu organizatorów Marketing Progress ma nie tylko inspirować czy pokazywać trendy, ale przede wszystkim dostarczać praktycznej wiedzy i promować najlepsze praktyki w komunikacji. Stąd tradycyjnie przekazujemy uczestnikom wszystkie prezetacje, dla odświeżenia interesujących wątków.

Dziękujemy za udział w wydarzeniu i pozytywne głosy po. Zapraszamy do prezentacji. 🙂

DZIEŃ I – 12.10.2017

1. Marta Górazda, Anna Gabory – Klient w centrum, czy poza obszarem zainteresowań? – prezentacja w formie raportu będzie dostępna pod koniec listopada tego roku.

2. Jacek Kotarbiński – 7 grzechów i cudów CX 

3. Julia Izmałkowa – No more nomads, czyli jak świat zmienił się na zawsze

4. Piotr Kwitniak – Marketing 1.0

5. Piotr Wojciechowski – Lojalność dobrze zaprojektowana

6. Marek Gonsior – Marka z ludzką twarzą

7. Piotr Adamczyk, Michał Taranta – Konsument w centrum? Może już wystarczy!

8. Sebastian Umiński – FLAWSOME: potęga niedoskonałości

9. Krzysztof Rosiński – Mówiąc do wszystkich, trafiając do niewielu. Jak skutecznie dotrzeć do właściwych odbiorców

10. Michał Toczyski – Przychodzi marka do Youtubera. Influencer marketing w służbie amplifikacji komunikatu marketingowego wśród nastolatków

11. Janina Daily – Bądź labradorem interakcji społecznych! Czyli jak tworzyć treści, które angażują

DZIEŃ II – 13.10.2017

1. Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk – Kliencie, jesteś dla nas ważny. Jeśli stosujesz tę zasadę, nie musisz bać się RODO

2. Wojtek Mazur – Jak zwiększyć ruch na Twojej stronie i zyskać klienta na całe życie dzięki content marketingowi?

3. Konrad Olejarczyk – User Experience z umiarem. Jak wykorzystać potencjał projektowania z myślą o użytkownikach?

4. Justyna Bakalarska – Marko, pozwól nam decydować!

5. Anna Gumkowska – Social video – dlaczego FB promuje wideo i co z tego wynika dla usera oraz marki

6. Kamil Bolek – Przekonać nieprzekonanych. Wideoemocje i skuteczność kampanii na YouTube w badaniach i twardych dowodach

7. Krzysztof Nowicki – Demistyfikacja AI. Słów kilka o rzetelności w marketingu

8. Karolina Karolczak – Celomania – jak marki straciły cel?

9. Marta Soja – Człowiek w centrum uwagi 

Organizator:

Partner honorowy:

Partner strategiczny:

Partner monitorujący media:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami