Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi

[I edycja] Marketing Progress: skuteczny event management

Jak organizować skuteczne projekty eventowe? W jaki sposób dobierać nowoczesne technologie, aby realizowały założone cele? Jak łączyć umiejętną sprzedaż i działania finansowe, aby odnieść eventowy sukces? To tylko niektóre z pytań, na jakie zgromadzenie goście poznali odpowiedź podczas konferencji Marketing Progress: skuteczny event managment, która odbyła się 14-15 listopada 2013 roku we Wrocławiu

Marketing Progress: skuteczny event managent to pierwsza od kilku lat konferencja na temat rynku MICE adresowana do marketerów. Jej główny cel stanowiła edukacja specjalistów od public relations, marketingu i komunikacji w firmach oraz pracowników agencji związanych z tematyką wydarzenia (realizacja efektywnych projektów eventowych). Pośrednim celem konferencji było także budowanie i animowanie społeczności marketingowej w stolicy Dolnego Śląska oraz promocja miasta, nie tylko jako ważnego ośrodka do realizacji projektów eventowych, ale także posiadającego potencjał biznesowy w tym zakresie.

Przez 2 dni niemal 300 uczestników, dzięki pomocy 20 prelegentów-specjalistów z różnorodnych dziedzin, poznawało oblicza współczesnego event marketingu. Pierwszy dzień stanowił prezentację różnorodnych narzędzi przydatnych w organizacji projektów z obszaru MICE. Podczas trzech bloków mówiono m.in. o tajnikach efektywnej inżynierii eventowej, monitoringu internetu, wideo w służbie eventów, a dodatkowo, przedstawiciele klastra Creativro pokazywali także potencjał wykorzystania nowoczesnych technologii podczas realizacji różnego rodzaju wydarzeń. Drugi dzień konferencji to spotkania z ekspertami-praktykami, którzy inspirowali marketerów. Można było usłyszeć m.in. Krzysztofa Skibę, Piotra Metza, czy Marcina Gruszkę. Sporym zainteresowaniem cieszyły się także prelekcje związane z organizacją wyjazdów incentive, alternatywnymi metodami finansowania eventów czy praktycznymi poradami związanymi z prawnymi aspektami funkcjonowania branży MICE.

Marketing Progress: skuteczny event management był także okazją do poznania w praktyce różnorodnych rozwiązań dla branży MICE z obszaru nowoczesnych technologii, m.in.: reagujących na ruch, kinetycznych, dotykowych i mobilnych. W Kinie Nowe Horyzonty zaprezentowano także wyniki, pierwszego od dawna, badania na temat miejsca projektów eventowych w budżetach firm działających na terenie naszego kraju. Przeprowadziły je wspólnie Instytut Badawczy IPC oraz Mind Progress Group. Szczegółowe wyniki można było poznać także w raporcie pokonferencyjnym „Event Marketing 2013”.

Partnerami strategicznymi wydarzenia były Event Zdrój i Endorfina Events. Konferencja opierała się na modelu partnerskim, nie sponsorskim. Każdy z partnerów angażował się w różnorodny sposób w realizację wybranych aspektów wydarzenia. Partnerami pierwszej edycji Marketing Progress byli: Kino Nowe Horyzonty, Aduma S.A., AppsWith.Us, Active Strategy, Creativro, Instytut Badawczy IPC, otodojazd.pl, studio filmowe Ikona, My Corner, Uniq Polimedia, Kinia Eventy & Catering. Patronat: Wrocław 2016. Europejska Stolica Kultury. Efektem konferencji jest także wideo zrealizowane przez studio filmowe Ikona, we współpracy z Mind Progress Group, na temat 5 kroków do skutecznego wykorzystania wideo w projektach eventowych.

 

Organizator:

Partner honorowy:

Partner strategiczny:

Partner monitorujący media:

Partnerzy:

Partnerzy medialni:

Otrzymuj e-maile
z najnowszymi informacjami